Niet kunnen vinden waar je naar zocht? Kim helpt je graag verder op weg!
kim@shortleasen.nl 072 - 5410717
Algemene informatie

Voordat je met de shortlease auto de weg op gaat, zorgen wij er voor dat alles goed geregeld is!

✓ De auto heeft recent een onderhoudsbeurt gehad (de eerste duizenden kilometers kun je er tegenaan)
✓ Je vindt netjes een groene kaart en pechhulp omschrijving in de auto
✓ En natuurlijk zorgen we er voor dat al onze jonge en moderne auto's technisch in orde zijn

Extra's op maat

Heb je vooraf, tijdens, of uiteindelijk ná het gebruik van de shortlease auto toch nog service- of informatie vragen? Dan kun je gemakkelijk één van onze online formulieren gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan:

✓ een berijdersverklaring voor het aanvragen van een parkeervergunning
✓ een schademelding
✓ of het afmelden van de auto wanneer je hem niet meer nodig hebt

Voordeel van zo'n online formuliertje? Wij krijgen alle informative in één keer binnen en jij krijgt netjes per e-mail een kopie voor je eigen administratie. We nemen altijd nog even persoonlijk contact met je op om alles af te stemmen.

Direct geholpen

Jouw aanvraag komt direct bij de juiste collega binnen, zodat je eigenlijk altijd dezelfde werkdag nog geholpen wordt! Wil je nog sneller contact? Dan kun je natuurlijk ook gewoon even bellen!

Gaat je vraag over:

... een shortlease offerte of een lopend shortlease contract?
✓ Bel dan rechtstreeks met Kim en onze shortlease specialisten via 072-5410717

... een factuur of betaling?
✓ Bel dan met de administratie via 072-5410657

... pech, schade of onderhoud aan de shortlease auto waar je mee rijdt?
✓ Bel dan met de wagenparkbeheerder via 072-5410741

Algemeen contactformulier
Shortlease auto reserveren

Direct reserveren

Ben je al klant bij Shortleasen.NL? Dan kun je hier direct een auto reserveren. Jij geeft je wensen aan, wij zoeken een auto uit die daar het beste bij past. Soms meerdere, zodat je kunt kiezen. We stemmen samen direct de definitieve inzetgegevens af, en binnen een dag ben je mobiel!

Nieuwe klant?

Reserveer je online een auto, maar ben je nog geen klant van Shortleasen.NL? Dan gaan we natuurlijk ook meteen met je aanvraag aan de slag. Houd er dan wel rekening mee, dat we nog wat extra gegevens van je nodig hebben, voordat we de auto kunnen inzetten.

Shortlease auto reserveren
Gewenste auto
Klantgegevens
Shortlease auto afmelden

Meld je shortlease auto online af

Heb je de shortlease auto niet meer nodig? Dan kun je hem online afmelden. Je krijgt een kopietje per e-mail van de afmelding. Handig voor je eigen administratie. Na jouw afmelding, zorgen wij er voor dat de auto opgehaald wordt. Lever je de auto zelf in? Dan informeren we onze collega's op het filiaal in Alkmaar, Haarlem of Heemskerk over je komst.

Na het online afmelden nemen we altijd even contact met je op.

Gratis ophalen in Noord-Holland

De shortlease auto kan op elk gewenst adres in Nederland opgehaald worden. Binnen Noord-Holland is deze service kosteloos! Jammer genoeg kunnen we niet alle ritten zelf uitvoeren. Voor ritten buiten de regio Noord-Holland, schakelen we een chauffeursdienst in. Per rit wordt een kleine vergoeding van € 50,00 ex. BTW gerekend.

Ook mogelijk: Inleveren op Schiphol

Wij hebben geen medewerkers op Schiphol. Dat is zeker geen nadeel: een auto direct op Schiphol huren kan namelijk flink duur zijn! Maar ophalen en inleveren op Schiphol kan dus ook niet.

✓ Dat hebben we opgelost met Schiphol VIP Valet Parking. Inleveren (of ophalen) bij VIP Valet parking kost € 50,00 ex. BTW per keer. Geef je afmelding aan ons door, dan zorgen wij voor de aanmelding van de auto op Schiphol.

Shortlease auto afmelden
Ophaaladres (indien van toepassing)
Onderhoudsafspraak maken

Je shortlease auto vraagt om een onderhoudsbeurt?

Wij zorgen er voor dat alle auto's de reguliere onderhoudsbeurten op tijd krijgen. Belangrijk en vooral veilig! Vraagt jouw shortlease auto om een onderhoudsbeurt? Wij kunnen natuurlijk niet in jouw agenda kijken. Daarom geven we je de keuze om een onderhoudsafspraak bij de dealer te maken wanneer het jou schikt.

Martin Schilder Automobielbedrijven

Shortleasen.NL is een online label van de Martin Schilder Groep. Binnen Noord-Holland zien we jou én de shortlease auto natuurlijk graag in één van onze eigen werkplaatsen. Om bij Martin Schilder een onderhoudsafspraak te maken, neem je contact op met het centrale nummer: 072-5410700.

Andere dealer?

Een afspraak bij Martin Schilder schikt je niet? Of je woont buiten Noord-Holland? Dan maak je gewoon een afspraak bij een merk dealer bij jou in de buurt.

Laat je gegevens achter, als je toch liever even overlegt met de wagenparkbeheerder. Dan neemt hij zo snel mogelijk contact met je op!

Onderhoudsafspraak maken
Schade melden

Schade is altijd vervelend

Schade rijden is hoe dan ook vervelend. Of je nou zelf ergens tegen aan rijdt, of iemand anders rijdt jou aan. Als er schade aan de shortlease auto ontstaat, is het voor ons belangrijk dat alles goed met jou gaat. En dat jij vervolgens zo min mogelijk last hebt van de afhandeling.

Om dit voor elkaar te krijgen, hebben wij altijd een ingevuld schadeformulier nodig. Je vindt een schadeformulier in het dashboardkastje in het mapje met autogegevens. Ook kun je hier online een melding maken, zodat we je nog sneller kunnen helpen.

Het schadeformulier kun je kosteloos toesturen naar het volgende adres:

Martin Schilder Rental B.V.
T.a.v. Gerjan van Bokhorst
Antwoordnummer 812
1800 WB Alkmaar


Er kunnen twee dingen gebeuren:

Je hebt schade, maar je kunt de auto nog gebruiken

Als de auto nog wel rijdbaar is, maar niet meer representatief, neem dan contact met ons op. Kunnen we samen kijken naar de juiste en meest snelle oplossing. Dit doe je door onderstaand formulier in te vullen, of te bellen naar de wagenparkbeheerder via 072-5410741.

Je hebt schade, en de auto is niet meer rijdbaar

Als je niet meer verder kunt rijden, bel je het hulpservicenummer dat op de groene kaart vermeld staat: 033-2455067. De groene kaart vind je ook in het mapje met autogegevens. Er komt dan zo snel mogelijk iemand van de Mobiliteitsservice naar je toe. Je wordt 24/7 in heel Europa geholpen.

Schade melden
Persoonlijke gegevens
Auto gegevens
Nieuwe groene kaart

Je groene kaart is verlopen?

Wij zorgen er altijd voor dat er een recente groene kaart in de auto ligt. Dit is belangrijk als je met de shortlease auto naar het buitenland reist.

Wist je trouwens dat een groene kaart niet altijd 'groen' is? En dat je er op kunt zien in welke landen de auto verzekerd is?

Nog belangrijker is eigenlijk de geldigheidsdatum op de groene kaart. Reis je met de auto buiten Nederland en is de datum op de groene kaart verlopen? Laat het ons weten via onderstaand formulier, dan sturen we je een nieuwe toe!

Nieuwe groene kaart aanvragen
Parkeervergunning

Toestemming voor parkeervergunning

Als je een parkeervergunning voor je shortlease auto wilt aanvragen, heb je hiervoor toestemming van de eigenaar nodig. En dat zijn wij!

Deze toestemming verlenen we jou in de vorm van een berijdersverklaring. Hierin staat dat jij voor (on)bepaalde tijd gebruik maakt van de auto, samen met je naam- en adresgegevens

Aanvraag bij de gemeente

De vergunning vraag je aan bij je eigen gemeente. Met de berijdersverklaring toon je aan dat je in de auto mag rijden. En dat je gemachtigd bent om een vergunning aan te vragen. De verklaring samen met een kopie van de autopapieren is normaal gezien voldoende voor de aanvraag.

Parkeervergunning aanvragen
Filters